In viziunea noastra, resursele umane reprezintă cea mai importantă parte a unei companii. O echipa competenta si bine sudata va poate aduce mai multe beneficii decat aparatura de ultima generatie sau decat toate tool-urile de cooperare care asigura altminteri productivitatea companiei.
Serviciile Chronax de management a resurselor umane
Consideram ca managementul resurselor umane este un pas esenţial catre indeplinirea obiectivelor financiare, iar la Chronax veti gasi o echipa performanta si dedicata, gata sa ofere business-ului dumneavoastra sansa de a creste. Punandu-va la dispozitie serviciul de management al resurselor umane, puteti crea mai facil, in randurile angajatilor dumneavoastra, sentimentul de siguranţă a muncii şi, implicit, puteti oferi afacerii timpul si energia dumneavoastra in directia indeplinirii obiectivelor de business.
Echipa de specialisti in Resurse Umane de la Chronax te poate sprijini in acest demers cu servicii de asistenta constand in:
1. Administrare de personal
- Intocmire revisal conform HG 500
- Intocmirea , incheierea si declararea in REVISAL a contractelor individuale de munca
- Intocmirea dosarului de personal, obtinerea de la salariat a documentelor, actelor si declaratiilor necesare la dosar
- Intocmirea documentelor ce produc modificari ale contractului individual de munca precum acte aditionale de modificare a functiei, salariului negociat, normei de lucru, decizii de suspendare a contractului individual de munca, decizii de incetarea a contractului individual de munca, declararea acestora in noul revisal conform HG 500
- Intocmirea adeverintelor de vechime pentru salariatii care nu au intocmit carnet de munca
- Intocmirea si completarea adeverintelor solicitate de salariatii societatii
- Intocmirea oricaror rapoarte de personal solicitate de client
- Suport legislativ pentru orice problema aparuta in domeniul relatiilor de munca
- Reprezentarea in relatia cu Inspectoratul Teritorial de Munca, Administratia Financiara, Casa de Asigurari Sociale, Casa de Asigurari Sociale de Sanatate, Agentia pentru Ocuparea Fortei de Munca.
2. Salarizare
- Întocmirea și depunerea tuturor declaraţiilor lunare sociale și fiscale (declaraţia 112), formularelor fiscale anuale şi fişelor fiscale
- Întocmirea dosarului de plată a salariilor şi a ordinelor de plată pentru impozitele pe salarii
- Completarea registrului pentru evidenţa salariaţilor
- Întocmirea şi depunerea declaraţiilor pentru taxele şi contribuţiile aferente salariilor
- Calculul sporurilor şi adaosurilor la salariul de bază: ore suplimentare, spor repaus săptămânal, spor de noapte, condiţii grele, premii, ajutoare etc.
- Calculul concediilor de odihna si al concediilor medicale
- Calculul retinerilor si popririlor salariale
- Întocmirea ordinelor de plată pentru taxele salariale
- Întocmirea oricăror rapoarte de salarizare la solicitarea clientului
- Suport legislativ in orice problema de salarizare sau calcul salarial